Відбулось чергове засідання виконавчого комітету

Сьогодні у малій залі міської ради відбулось чергове засідання виконавчого комітету під головуванням міського голови Анатолія Лінника. На порядку денному було 5 проектів рішень, 8 рішень винесено на розгляд у робочому порядку, а також Різне:

1. Про видалення зелених насаджень на території м.Ніжина.

2. Про відшкодування коштів перевізникам за пільгове перевезення окремих категорій громадян автомобільним транспортом загального користування в місті Ніжині за березень 2018 року.

3. Про погодження матеріалів судової будівельно-технічної та земельно-технічної експертизи.

4. Про внесення змін до додатків №1 рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 07.04.2016 року № 82 «Про граничні суми витрат».

5. Про поповнення міського резерву матеріально-технічних ресурсів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

6. Про розміщення тимчасових споруд у м. Ніжині.

7. Про розгляд матеріалів комісії з питань захисту прав дитини.

8. Про розгляд опікунської ради.

9. Про затвердження висновків незалежних оцінок про вартість об'єктів міської комунальної власності.

10. Про надання матеріальної допомоги.

11. Про анулювання паспорта прив'язки на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності по вул. Московська, 4 в м. Ніжині Чернігівської області.

12. Про проведення заходу «Єдина родина Чернігівщини».

13. Про тимчасове призначення перевізника для виконання перевезень на автобусному маршруті загального користування № 11, 12,13.

1. Про виконання доручення щодо обстеження вул. Миколи Петровського, вул. Івана Горбачевського та вул. Л.Толстого, а також приведення у відповідність санітарних норм земельної ділянки, яка розташована поблизу буд. №101 вул. Шевченка.

Одним із перших розглядався проект рішення щодо внесення змін до додатків №1 рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 07.04.2016 року № 82 «Про граничні суми витрат» доповідала по ньому начальник фінансового управління Людмила Писаренко. Надала роз'яснення що відповідно до Постанови КМУ № 268 від 04.04.2018 рокуУряд збільшив граничні суми витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, які затверджено постановою КМУ від 04.04.2001 р. № 332. А саме підвищено граничні суми витрат на придбання:

1) легкових автомобілів. Зокрема, для керівників інших державних органів, бюджетних установ і організацій, голів місцевих судів та їх заступників - до 600 тис. грн;

2) персонального комп’ютера (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система) до 23 тис. грн;

3) ноутбука - до 27 тис. грн;

4) меблів для обладнання робочих місць працівників:

· стіл письмовий – 2500 грн;

· крісло офісне - 2500 грн;

· стілець - 1500 грн;

· шафа для одягу – 2400 грн;

· шафа для паперів – 2400 грн;

· сейф – 5000 грн;

· стіл для комп’ютера – 2500 грн;

5) теле- і радіоапаратура, відеотехніка для службових кабінетів – до 25 тис. грн.

У зв'язку з закінченням терміну подачі заявок на конкурс по призначенню перевізника на автобусних маршрутах загального користування № 11,12,13 (заявки відсутні). Постало питання про призначення тимчасового перевізника. Отже на засідання були запрошені перевізники: директор ТОВ «Пассервіс» Валентина Корабель та директор ПП«Омнібус-Н.» Віктор Герасименко. Валентина Корабель зазначила що для якісних послуг та безперебійного руху автобусів потрібно ввести монітизацію пільгових категорій населення міста або електронні квитки, адже до міста приїжджають також і іногородні пасажири, які також їздять або безкоштовно, або по пільгових білетах. ПП "Онібус-Н" Віктор Герасименко зауважив що вже не в змозі надавати якісні послуги, адже тариф не відповідає рентабельності(машинам потрібен постійних техогляд). А для забезпечення кондукторами то це взагалі ще плюс 1-1,5 грн. до загального тарифу.

Григорій Олійник зазначив що 31 травня збирається робоча група з питання формування тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом тому запрошуються всі бажаючі перевізники, громадський актив і т. д.

У «Різному» було розглянуто доручення міського голови Анатолія Лінника №758/02.1-24 від 06.04.2018 р. на предмет визначення обсягу робіт щодо ремонту та водовідведення, а також приведення у відповідність до санітарних норм земельної ділянки, що знаходиться поблизу буд. №110 по вул.Шевченка. Анатолій Валерійович довів до відома присутніх що було дане відповідне замовлення КП «ВУКГ» на приведення у відповідність санітарних норм земельної ділянки поблизу буд. №101 вул. Шевченка. Щодо виконання робіт по вул.Миколи Петровського то в 2017 році відбулась відсипка дорожнього покриття та грейдерування. По вулиці Івана Горбачевського здійснювалось лише грейдерування. Ділянка дороги від прехрестя вул.Березанська до прехрестя з вул. Липіврізька по вул. Л.Толстого знаходиться в незадовільному стані та потребує капітального ремонту дорожнього покриття. Протяжність ділянки орієнтовано становить 300 м.

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій з громадськістю

24.05.2018