Відкрито Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Чернігівгаз"

Сьогодні для клієнтів газової компанії відкрито сучасний Центр обслуговування. «Відтепер понад 35 тисяч побутових споживачів газу Ніжина і Ніжинського району зможуть в одному офісному приміщенні якісно та швидко консультуватись з будь-яких питань щодо газопостачання, а також проводити різноманітні операції – від оплати послуг до отримання технічної документації на приєднання до мереж», - говориться у прес-релізі Центру.

Заклад оснащений новим програмним забезпеченням для створення і керування автоматизованою електронною чергою, сучасними платіжними терміналами, зоною ресепшн, де адміністратор допоможе клієнтові отримати квиток електронної черги, скористатися сенсорним монітором для реєстрації Особистого кабінету або здійснити плату через термінал.

На відкритті були присутні міський голова Анатолій Лінник, перший заступник Григорій Олійник, голова райдержадміністрації Вячеслав Івашин, голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.

Виступаючи з вітальним словом, очільниця «Чернігівгазу» зазначила: «На даний час пріоритетом в роботі газових компаній є розвиток клієнтського сервісу і новий підхід до надання послуг, тому в першу чергу ми орієнтуємось саме на споживача і на його потреби. Як бачите, в Центрі обслуговування все облаштовано у форматі «відкритого простору». Так, щоб нашим клієнтам було комфортно себе почувати і оперативно вирішувати всі без винятку питання, що стосуються газопостачання в одному місці. Щоб люди приходили за звичною їм адресою, було прийнято рішення не міняти місце розташування, а переобладнати вже існуюче приміщення за новими стандартами».

Анатолій Лінник у промові зазначив, що подібний Центр – сучасний підхід до роботи з населенням.

Ніжинський центр – третій в області заклад європейського типу, покликаний надавати послуги нового рівня для населення.

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій із громадськістю

виконавчого комітету

Ніжинської міської ради

27.12.2016