Відбувся четвертий семінар з енергоменеджемнту

Четвертим семінаром на тему «Енергоменеджмент як необхідна умова покращення енергоефективності закладів бюджетної сфери» завершився цикл семінарів в рамках реалізації проекту «Демонстраційний проект із впровадження енергозберігаючих заходів в ДНЗ №25 м. Ніжина». Проект впроваджується завдяки гранту, наданому через програму LINK Регіонального Екологічного Центру для Центральної та Східної Європи, фінансується Міністерством клімату та довкілля Норвегії, а також Ніжинською міською радою. Учасниками семінару були керівники всіх бюджетних установ міста та відповідальні особи за енергозбереження.

На початку семінару з вітальним словом виступив перший заступник міського голови Григорій Олійник. Він наголосив на необхідності та важливості енергоменеджменту, як нагальної потреби сьогодення для успішного покращення енергоефективності муніципалітетів та виконання містом взятих на себе зобов’язань в рамках Угоди мерів.

Потім з презентацією на тему «Системи моніторингу і контролю енергоспоживання закладів бюджетної сфери» виступив технічний експерт проекту Андрій Удовик. Він зауважив на важливості енергомоніторингу в системі енергоменеджменту, технічних аспектах його здійснення, перевагах та недоліках застосування напівавтоматичного та автоматичного методах збору даних.

Про організацію системи моніторингу в м. Ніжині розповів начальник відділу інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури Денис Ворона. На організаційних моментах наголосила начальник сектору з енергоефективності, енергозбереження та інноваційної діяльності Тетяна Кравчук.

Про кращі практики впровадження енергоменеджменту у муніципалітетах доповіла тренерка з енергоефективності Світлана Рожок. Вона наголосила на тому, що запровадження систем и енергоменеджменту є важливою складовою політики сталого розвитку міст.

На при кінці зустрічі учасники обмінялися враженнями та планами на наступний рік.

Фото Тетяни Марченко (міська газета "Вісті")

Відділ інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури

19.12.2017