Інформація про стан роботи із зверненнями громадян

                                                                                                І Н Ф О Р М А Ц І Я

за підсумками роботи із зверненнями громадян у 2021 році

 

        Робота із зверненнями громадян у виконкомі міської ради здійснюється згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.03.08 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голови ОДА та міського голови.

         У 2021 році до міськвиконкому надійшло 3996 звернень, що на 228 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

         Із загальної кількості звернень від громадян  пільгової категорії складають 2295, що становить 57,4 відсотки. У порівнянні з відповідним періодом минулого року їх кількість збільшилася.

         Від органів влади вищого рівня надійшло 540 звернень, це на 24 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року і становить 13,5 відсотка від загальної кількості звернень.

         В порівнянні з відповідним періодом 2020 року збільшилася кількість повторних звернень.  В них переважно піднімаються питання відновлення вуличного освітлення, ремонт доріг, спиляння дерев тощо.

         За звітний період відмічається збільшення надходження колективних звернень, їх надійшло 210, що на 23 більше, ніж за 2020 рік. В них порушувались такі питання: зняття аварійних дерев, освітлення вулиць, ремонт доріг, установка дитячих майданчиків та інші.

         Найбільша кількість звернень, що надійшли до міськвиконкому за рік, стосується питань житлово-комунального господарства (ремонт доріг, освітлення вулиць та ін.) та соціального захисту (надання матеріальної допомоги, соціальних виплат, призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг).

         У 2021 році до виконавчого комітету звернулися за матеріальною допомогою 629 сімей (на лікування, на поховання, допомога сім’ям учасників АТО, допомога багатодітним сім’ям, допомога на ліквідацію наслідків пожежі), також з них 100 учасникам АТО і ООС була надана допомога на реабілітацію 10 тисяч гривень кожному на загальну суму 1 млн. грн.

         Протягом року контролювалось 1895 звернень, що 47,4 % від загальної кількості.

         Міським головою з початку року прийнято 262 жителя Ніжинської територіальної громади. Заявники звертаються з аналогічних питань: ремонт доріг та освітлення вулиць, надання матеріальної допомоги на лікування, поліпшення житлових умов та надання житла, ремонту житлового фонду, працевлаштування, виділення земельних ділянок під забудову та інші.

         Щочетверга на нараді керівників комунальних підприємств міста розглядаються звернення громадян, що стосуються комунального господарства. Всі питання, які розглядаються на цих нарадах висвітлюються на офіційному сайті міської ради та в соціальних мережах.

Кожного понеділка на щотижневій оперативній нараді заслуховується інформація про роботу із зверненнями громадян та про стан виконавської дисципліни в даному напрямку.

 



_______________________________________________________________________________________

Д О В І Д К А

за підсумками роботи з документами та розгляду звернень громадян у

 виконавчому комітеті Ніжинської міської ради у І кварталі 2021 р.

 

У І кварталі 2021 р. до виконавчого комітету надійшло 1131 звернення, це на 199 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року.

         Серед всієї кількості звернень, що надійшли до виконкому у І кварталі 72 % складають заяви, 27% - скарги, 1% - пропозиції.

         Колективних звернень надійшло – 57, це на 26 більше ніж у І кварталі 2020р.

354  - авторів звернень мають передбачені законодавством пільги:

18   – багатодітні родини

9     – одинокі матері

81   – діти війни

3     – інваліди війни

         116 – інваліди

         3     – учасники ліквідації аварії на ЧАЕС

         102 – учасники АТО    

         22   -  сім’ї загиблих учасників АТО 

          Вирішенню проблем, які вони порушують, відповідно до вимог чинного законодавства приділяється особлива увага.

         Всього у зверненнях було порушено 1138 питань:

         368 - комунальне господарство

         21   - житлова політика

         422 - соціальна сфера

         78   - земельні

         12   - діяльність закладів освіти

          64   -  охорона здоров’я  та інші

        

          Протягом І кварталу контролювалося 737 звернень (позитивно були вирішені питання надання матеріальної допомоги, ремонт житлового фонду, питання встановлення меж між земельними ділянками, ремонт доріг, спиляння дерев, питання соціального захисту дітей та інші).

         З обласної державної адміністрації надійшло 142 звернення. В них жителі порушують питання: надання матеріальної допомоги, забезпечення ліками, спиляння дерев, проблеми з опаленням,  проблеми з оформленням субсидій, соціальних допомог, питання комунального господарства тощо.

         Щодо всіх звернень, які надійшли до виконавчого комітету, було вжито передбачених законодавством заходів. Громадянам надавалися відповіді та  роз’яснення.

        

          У І кварталі 2021 р. міським головою було прийнято 62 жителя Ніжинської ТГ.

Кожного четверга на нарадах керівників комунальних служб та щосереди на особистому прийомі у першого заступника міського голови звертаються жителі територіальної громади з питаннями, що стосуються комунальної сфери.     

         Кожного понеділка на нараді при міському голові начальник сектору з питань прийому  звернень звітує про проведену роботу за тиждень.

Дана робота знаходиться під постійним контролем.